Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Hanna - 30 oktober 2007 10:44

Hamnade i Mora i helgen på lite hårdrock. Hade tur så jag fick följa med, på det villkoret att jag körde.. Borde kanske stått på mej lite mer, men jag kunde ju välja på att va långsur eller svälja stoltheten och följa med. Fast jag fick köra... Kul va det iaf. G blev naturligtvis fullast men det va kul ändå. Lyckades "hitta" en grupp som jag inte lyssnat på tidigare som va riktigt bra. Men när jag kom hem lyssnade jag lite på dom och måste säga att de var bättre live. Absolut inte dåliga på skiva men helt klart bättre live.


Idag fyller syrran år! GRATTIS!! Synd att hon inte är hemma så jag kan sjunga för henne. Fast hon är nog gladare om jag inte gör det.. Ska kolla när jag kommer hem om jag hittar nån riktigt snygg bild på henne som jag kan lägga upp.. Nu måste jag jobba.

Ovido - Quiz & Flashcards