Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Hanna - 24 oktober 2007 13:55

Nu känns det lite bättre. Jag fattar fortfarande inte så mycket och jag måste forfarande springa och fråga hela tiden. Men jag är inte längre livrädd när telefonen ringer. Och det har faktiskt hänt att jag löst ett problem utan att fråga nån. Om kunden är nöjd eller ringer in igen på en gång har jag ingen aning om. Men det känns ju som man har lärt sej nått iaf när man inte behöver fråga varje gång. Har upptäckt en liten nackdel med att jobba dagtid måndag till fredag. (Men det kan jag leva med..) Jag hinner inte tvätta på veckorna. Och på helgerna är det oftast redan bokat. Idag har jag tvättid mellan 17 och 20. Jag slutar ju klockan fem så då blir det till att skynda sej hem och krafsa ihop all tvätt och skynda sej ner i tvättstugan. Alternativet är ju iofs att gå och köpa nya kläder... Men det kan ju bli lite dyrt i längden.

Ovido - Quiz & Flashcards