Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Hanna - 15 oktober 2007 10:48

Jag tänkte skriva igår, men jag ORKADE inte. Jag brukar ju va ganska snabb med att påpeka att jag ALDRIG blir bakis. Igår fick jag äta upp det... Ont i huvet, mådde illa, skakis och helt matt i hela kroppen. Spenderade mesta delen av dagen i soffan med att tycka synd om mej själv. Gjorde ett tappert försök att ta mej till affärn å köpa dricka. Va hundvakt i helgen så jag tog med mej vovven och gick på Konsum. Det va riktigt jobbigt... När jag kom hem va mamma där och hälsade på. Så då va jag ju tvungen att bita ihop och låtsas att jag mådde riktigt bra. Det gick ju sådär. Du måste sluta supa, sa mamma och spännde ögonen i mej. Men jag svarade bara att jag hade haft kul. Och det va det. Hade teamfest med jobbet i lördags. Riktigt roligt. God mat och roligt sällskap. Har lyckats få en skapligt rolig bild på Per som han helst vill att jag ska radera. Har inte bestämt mej än om jag ska ta bort den eller kopiera och sätta upp den över hela bygget... Får se hur jag gör. Fast det är klart.. Per är ju snäll och hjälper mej hela tiden så det vore ju dumt att riskera nått...

Ovido - Quiz & Flashcards