Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Hanna - 17 oktober 2007 15:55

Jag känner mej, eller jag ÄR skittrött.. Känner mej helt borta och fnittrar åt allt. Känns som om det är sista dan innan man går på sommarlov ungefär.


 Vet inte riktigt hur jag ska hinna allt när jag kommer hem. Måste laga mat eftersom jag tog fram kött igår. Hade tänkt göra klyftpotatis och det är ju smart när man slutar jobba klockan 6.. Det går ju så fort menar jag... Sen måste jag hinna titta på Harry Potter. Lånade filmen av Per. Men jag måste va klar till klockan nio eftersom Gray´s Anantomy börjar då. Och efter det orkar jag ju inte titta på nån film. Har inte riktigt räknat ut hur jag ska få allt att gå ihop än, men nånting ska jag väl lyckas få ihop..? Nu ska jag sätta mej lite med Per så han inte känner sej så ensam. Och har jag tur kanske jag kan lära mej nått också.

Ovido - Quiz & Flashcards