Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Hanna - 19 oktober 2007 11:23

Jag är trött. Jag vill sova. Har lite lätt huvudvärk och känner att jag helst skulle vilja lägga mej ner och vila. Det är en sån där huvudvärk som antagligen beror på att jag dricker så stora mängder vatten hela dagarna.. (eller inte..) Sen jag började här har jag druckit mest kaffe och det hjälper ju inte så bra när man borde hälla i sej två liter vatten istället. Ska försöka ta med mej en vattenflaska när jag kommer tillbaka från lunchen. Om jag kommer ihåg det. Koppen är det ju alltid kaffe i så den har jag ingen nytta av.


Gissa om jag blev brydd igår när jag slutade jobbet?? JA, det blev jag... När jag kliver utanför dörrarna så står syrran där och frågar om jag vill ha skjuts hem. Vilken tur jag har. Mindre tur va att jag slutade klockan 6 och skulle på träning 7 så jag hann inte äta nån middag igår. Känns ju lite sådär att äta middag efter träningen vid halv nio.. Så det blev oboj å mackor istället. Jättenyttigt.. Ikväll ska jag dricka sprit till middag! Sen hoppas jag på lite glögg till hockeyn... Vi får väl se vad det blir.

Ovido - Quiz & Flashcards