Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Hanna - 7 oktober 2007 18:43

Igår åkte Jag, G, Anna och Björsa hojj till Rättvik. G sa att det inte skulle bli speciellt kallt, men vid Emådalen började jag känna att det inte var roligt längre. När vi närmade oss Mora bad jag att vi skulle stanna på McDonalds så jag kunde köpa kaffe och spola händerna varma under kran i typ en halvtimme... Men G sa att det ju bara va tre mil kvar. När vi gled in i Rättvik frös jag på riktigt och hackade tänder... Vilken himla tur att OK-macken vi stannade på hade toaletten på utsidan, men världens kö..


Jaja. Vi kom till marknaden iaf och där va det mycket folk. Kul att se alla saker som man inte kunde köpa. Typ torkade blommor eller glaslyktor. Inte för att jag skulle köpa det, men jag hade inte kunnat om jag hade velat. Tror det va därför G absolut ville att vi skulle åka hojj. Köpte lite godis och korv. Innan vi skulle hem ville G ha en familjepizza i Mora. Snäll som jag är så delade jag den med han. Men vi lämnade typ en pizza.. Proppmätt och med extra tröja och jacka blev hemresan underbar. (Förutom låsningen i höften som kom när vi närmade oss Byvallen..) Väl hemma stöp jag i soffan och låg där tills det va dags att lägga sej "på riktigt".


Idag har det också blivit soffan en hel del. Det beror på förbannelsen som drabbar de flesta tjejer en gång i månaden. Så nu ska jag återgå till fosterställning och tycka synd om mej själv.

Ovido - Quiz & Flashcards