Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Hanna - 5 oktober 2007 21:22

...och jag och G har precis käkat och tittat på Idol. Måste säga att jag inte är jätteimpad av min favorit: Amanda, men jag röstar på henne ändå.. Daniel får också en röst bara för att han är så jävla cool och bra. Ja, Mollen sover alltså här inatt för första gången. Men defenitivt inte för sista... Fan vilken underbar unge. Gnällde inte ens när jag la henne fast hon aldrig har sovit här förut. Duscha lite innan nattningen också, inte bryr hon sej för lite vatten i ansiktet... Spotta lite bara och sen världens smile.


Nu har jag alltså gjort min första arbetsvecka på SYKES. Känns helt underbart. Ledig i helgen och det känns (kanske för första gången) som om jag förtjänar det. Förut har jag ju varit ledig så mycket att jag inte riktigt har uppskattat det på samma sätt tror jag. Nu känns det mer som ett "riktigt" jobb... Synd bara att jag inte fått någon egen plats eller dator än. Men jag kanske vet vart jag ska få sitta. BREVID PER!!! Gissa om han kommer va trött på mej snart... Det lär väl sluta med att han rullar ut mej på stolen i korridoren och sen hivar iväg mej långt åt helvete... Men det får jag ta när jag under en veckas tid har suttit nästan i knä som ett plåster på stackarn. Haha. Vi syns på måndag Per... (Om han inte är "sjuk" då..) ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards