Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av Hanna - 1 oktober 2007 17:32

Första dagen på mitt nya jobb avklarad!! Ja, det är sant. Jag har tagit mej ifrån hemtjänsten för att testa nått HELT nytt. Jag har gjort det jag sa att jag ALDRIG skulle göra: jag har börjat på SYKES. Förvirringen är total och det känns som om jag aldrig kommer att lära mej allt som dom tror att jag ska lära mej. Men jag antar att om alla andra klarar av det så borde ju jag också göra det. Just nu snurrar en massa produkter och information runt i huvudet. Jag antar att jag kommer att drömma om datorer och dylikt inatt... Tack Per för att jag fick hänga som en ryggsäck på dej idag... Antar att jag har lärt mej nått, även om det inte känns som det just nu. Va livrädd för att jag skulle försova mej idag också. Är ju inte direkt van att kliva upp tidigt på morgonen... Men jag somnade i rätt bra tid igår. Vaknade iofs. flera gånger inatt... Men lyckades kliva upp på en gång som klockan ringde idag.


Igår va jag och G ute och åkte hans nya hoj. (Han köpte den i fredags..) Fan va kul. Har ju inte blivit så mycket åkande i sommar. Men det va ju inte direkt varmt att åka sista september... Sista chansen till helgen tror jag, sen blir det till att vänta till våren. Men jävligt snygg tycker iallafall jag att den är.. Eller?

Ovido - Quiz & Flashcards