Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Hanna - 16 oktober 2007 17:21

Nu börjar jag fatta tror jag. Jag har till och med svarat på några mail utan att fråga allt för många gånger... Annars blir det en hel del spring. Flera har frågat mej om jag trivs på mitt nya jobb och om jag inte saknar mitt gamla.. Öhhh?? Känner du mej? tänker jag då.. Antar att de som känner mej vet hur mycket jag vantrivdes på slutet med det där andra som jag knappt vill prata om längre. Inte för att jag tyckte illa om de jag jobbade med utan för att INGENTING funkade. Men skit samma, jag tog mej därifrån.. Det är så jävla skönt att vara vaken på vanliga tider. Känns väl fortfarande lite motigt att kliva upp på morgonen, men snart så. Den här veckan börjar jag ju jobba en timme senare än vad jag har gjort, så imorse vaknade jag faktiskt före väckarklockan och trodde att jag hade försovit mej.


Jaja. Kan jag sluta prata jobb nångång då? Det är ju kanske inte så jätte intressant att läsa om. Men det händer ju faktiskt inte så himla mycket spännande så jag får väl skriva om jobbbet i brist på annat.


Fick höra idag att syster kommer hem i helgen kanske. Då blir det till att umgås. Ska klura ut nått riktigt roligt som vi kan sysselsätta oss med. Har precis för mej att nån jag känner fyller år snart.. Så det kanske blir utgång om man har tur..? (Om det är nått att gå ut på..) Vi får väl se.

Ovido - Quiz & Flashcards