Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Hanna - 12 oktober 2007 12:47

Nu har jag fått ett alldeles eget "bås" här på jobbet.Har ingen telefon än så jag kan inte ta några samtal. Men dator har jag så jag svarar på mail så mycket jag hinner. (Och kan..) Blir ju en hel del springa och fråga, men nångång ska jag väl lära mej så jag kan lösa problemen direkt utan att engagera hela raden... Återigen är det såklart stackars Per som får lösa de flesta av mina problem..


Jag vet inte om det är inbillning, men jag får känslan av att folk börjar undvika mej.. Gå stora omvägar förbi mej...


 Närå, alla här är jättesnälla och hjälper mej. Hursomhelst, jag är fortfarande supernervös över att ta mitt första samtal. Jag vet att det känns värre innan än vad det egentligen är. Men jag är iaf livrädd för att jag ska göra bort mej. Nä, nu ska jag fortsätta svara på lite mail.

Ovido - Quiz & Flashcards