Alla inlägg den 28 november 2007

Av Hanna - 28 november 2007 10:06

Nu börjar kylan komma krypande... Eller, den kommer rätt snabbt faktiskt. Släpade mej fram till termometern på en gång jag vaknade för att kunna avgöra hur mycket kläder jag skulle behöva för att inte frysa ihjäl. Visade sej att det är nästan 15 grader kallt ute idag. Som om inte det räckte så ringer Linda och säger att lill-monstret är sjuk idag så dom blir hemma... Fan, jag som hade tänkt snylta lite skjuts där så jag slapp gå,(de två hundra meterna...), till jobbet. Gick ut stenhårt med långkallingar, halsduk, mössa, vantar och tjocksockor. Så när jag kom ut tyckte jag inte att det va så fruktansvärt kallt som jag trodde att det skulle vara. Då slog det mej; Hur fan ska det bli när temperaturen sjunker ytterligare 10-15 grader??? Då kommer jag ju att frysa fast på väg till jobbet. Hade tänkt att jag skulle prova desklunch idag också. Det hade ju passat bra nu när det är så jävla kallt. Men bara för att jag tänkte slå till och stanna på jobbet över lunchen för en gång skull, så skulle det såklart inte va nån desklunch idag... Typiskt. Då måste jag bylsa på mej alla kläder igen och knata hem en sväng. Och leta djupt in i kylen efter nått ätbart.

Ovido - Quiz & Flashcards