Alla inlägg den 11 november 2007

Av Hanna - 11 november 2007 22:18

Jag orkar inte va sjuk. Har kännt mej slö och hängig hela dagen. Ont i halsen och snorig började redan igår. Idag har jag kännt mej yr och konstig, nästan som att va bakis. Kollade tempen och det visade sej att den va lite högre än vad den borde vara. Aha, därför jag känner mej så snurrig... Är inte på topp alls alltså. Har försökt känna efter riktigt noga och jag tror inte att jag orkar jobba imorn. (Inte som det känns nu iaf..) Men, men. Får väl se hur det känns imorn bitti. Kanske vaknar pigg som en mört och bara längtar efter att få jobba.. Man vet aldrig. Nu ska jag ta några alvedon, leta fram pyjamas och tjocksockar och försöka sova så mycket som möjligt. Lyckades ta mej iväg och köpa mjuka näsdukar idag också. Det är ju inte så kul när man har snytit sej med hushållspapper några dagar och ser ut som värsta snorungen.. Alldeles röd runt näsan.

Ovido - Quiz & Flashcards