Alla inlägg den 5 november 2007

Av Hanna - 5 november 2007 15:21

Jag vill gå hem och lägga mej i soffan och bara sova. Tror att jag kanske börjar bli sjuk. Har kännt mej hängig hela dan. Fryser som fan men är kokhet i anskiktet!? Än så länge har det varit rätt lugnt på jobbet och det är ju skönt när man inte är på topp. Fast jag tänker inte missa vollebollen ikväll.. Det är ju typ hur kul som helst. Sen blir det ju inte så mycket annan träning heller under veckorna. Spinning typ en gång i månaden bara för att ALLA har kommit på just nu att det är kul med spinning. Annars har det varit lagom med folk men nu är det nästan omöjligt att få en tid. Typiskt att jag var tvungen att avboka nästa veckas tid bara för att vi ska ha möte då. Tänkte att jag kunde boka en ny tid på en gång då, men det var fullt alla dagar frammåt tills dom inte hade skrivit in några mer tider... Tror jag måste hitta nån annan aktivitet som jag kan ägna mej åt på veckorna, för det känns ju inte så bra att bara sätta sej i soffan när man kommer hem från jobbet. Ja, det är klart, jag har ju yogan på torsdagar.. Men det är ju inte direkt nån konditionsträning...

Ovido - Quiz & Flashcards