Alla inlägg den 14 november 2007

Av Hanna - 14 november 2007 13:43

Va helt säker igår när jag gick och la mej. "Imorn ska jag gå på jobbet." Orkar inte va hemma längre. Det är så jävla tråkigt. Men kroppen sa ifrån. Fortfarande feber. Fast jag tror att den börjar gå ner för jag är inte lika yr idag som jag har varit. Nä, imorn SKA jag gå på jobbet. Börjar få liggsår... Bomp va hit i måndags. Skulle hämta nå papper från G. Han bara tittade på mej och sa en smula ironiskt: du ser fräch ut... Mmm, känner mej jävligt fräch. Måste säga att jag har världens sämsta tajming också. Hur smart är det att bli sjuk nu då? Lär ju få skaplig lön lagom till jul... Jag har fan inte råd att va hemma en dag till. Egentligen har jag inte råd att va hemma idag heller men jag har liksom ingen ork för att ta mej på jobbet. Men som sagt, imorn ska jag dit. Så det så!


Föresten, jag ska på MAIDEN i sommar!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=cL0ptPZA410
Ovido - Quiz & Flashcards