Alla inlägg den 23 november 2007

Av Hanna - 23 november 2007 16:30

Nu är det nära. Snart får jag gå hem och lägga mej i soffan och bara slappa. Ska bli så jävla skönt att slippa kliva upp tidigt imorn bitti. Jag kan sova precis hur länge jag vill. Eller rättare sagt tills G skriker åt mej irriterat och frågar om jag ska sova HELA dan..?? Men jag behöver iallafall inte gå upp medans det forfarande är mörkt ute.


Julen börjar komma läskigt nära nu också. Bara en vecka kvar till första advent och julskyltning och pyntning och panik över att jag inte köpt en enda julklapp än. G hade en idé om att vi skulle kunna handla när han kommer hem på "jullov". (Jag kallar det för det efter han är ledig så jävla länge..) Han sa att vi då har fredag och lördag på oss på Dollar och sen kan vi ägna den 23:e till att köpa det vi inte hunnit än, på Statoil... Då tycker jag att min och Lindas idé var bättre. Åka iväg nån helg och tokshoppa. (Både julklappar och till sej själv..) Mest julklappar såklart...! (?!) Eller..? Då får man den rätta julkänslan och jag skulle tippa på att vi hinner bli ganska osams innan dagen är slut. Jag och G alltså. Shoppa tillsammans är vi inte så himla bra på faktiskt. Vi blir till och med osams om vi åker på ica tillsammans...

Ovido - Quiz & Flashcards