Alla inlägg den 16 november 2007

Av Hanna - 16 november 2007 15:57

Sen är det äntligen helg igen. Kan väl kanske inte direkt påstå att det har varit en jobbig arbetsvecka men en jobbig vecka har det definitivt varit. Va ju hemma å sjuk i tre dar. Inte för att jag är direkt frisk nu, men som jag sa förut, jag har inte råd att vara hemma. Ska bli superskönt med helg iallafall. Jag tänker inte göra något alls. Bara ligga i soffan och tycka synd om mej själv och så ska G få passa upp på mej eftersom han inte va hemma i veckan när jag va riktigt sjuk och gjorde det.


Dags å tänka på julklappar också snart. Har sagt till päronen att dom inte behöver köpa en massa julklappar till mej. Huvudsaken att det jag får är dyrt.. Ska lägga in en önskelista sen, men jag kan ju avslöja att den innhåller saker som: bil, platt-TV, renovering av kök, mm.... Skulle även vilja ha en hundvalp, men då måste jag ju även ha nån som kan passa hunden när jag är på jobbet, så valpen går bort tror jag.

Ovido - Quiz & Flashcards