Alla inlägg den 3 november 2007

Av Hanna - 3 november 2007 22:33

Mår som man förtjänar idag då.. Måste ha hänt nått, jag brukar aaaaaldrig  bli bakis. Men idag har jag varit totalt slut. Känns som om jag blivit överkörd. Susat fram som i en dimma hela dagen idag och följt med G dit han har gått. Skulle vilja passa på med några ursäkter.. Madde: Det va inte meningen att skicka mess till dej mitt i natten och fråga vart fan du tagit vägen.. Blev lite fel i meddelandehanteringen... Sen måste jag även säga: Förlåt Maggan!!! Det va inte meningen att lova dej att jag skulle följa med ut ikväll och sen banga. Men det kändes faktiskt igår som en bra idé att gå ut ikväll. Sen är det en aning dimmigt det där med att jag lovade att följa med. Men som sagt, I´ll make it up to you... Sen slutligen en liten lightversion, G, sorry att jag inte va hemma när du kom hem... ;-) Men å andra sidan lär jag väl önska inatt när du kommer inramlande att jag inte är hemma. Ska ställa fram hink och vattenglas... :-x  Nu ska jag inta ryggläge, men först ska jag kolla om jag har nån bakismat i kylen.


..................................................
..............................................
..


Nope. Då får det bli gonatt...

Av Hanna - 3 november 2007 02:05

Full nu, uppdaterar sen... G är på efterfest, själv är jag hos Carro med Carro å Magnus. Ska snart gå hem.

Ovido - Quiz & Flashcards