Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Hanna - 16 augusti 2007 17:56

Idag har jag fixat tid för att fylla i min tatuering. På måndag ska jag till Pontus, då ska det bli lite vitt bland allt det gråa/svarta. Kanske lägger upp en bild sen när den är klar...


Ikväll blir det jobb. Tråkigt, men nu har jag ju nått att se fram emot. :-)

Av Hanna - 16 augusti 2007 00:09

Men idag blev det precis som jag hade hoppats. Ja med undantag från att dom faktiskt kommer att dra in tre tjänster bland oss på natten. Jag har alltså varit på personalmöte idag. Och ÄNTLIGEN har det gått igenom att vi ska jobba lika som på alla andra ställen. Nått som jag då har tjatat om sen jag började jobba natt för drygt två och ett halvt år sen.. Men nog om jobb, jag är ju faktiskt ledig idag. Inte imorn :-(


Har inte gjort många knop idag. Igår va jag hem till J, L och I. Vi tittade på The good shepherd. Rätt bra faktiskt, men väääldigt lång. Ska kanske inte berätta att jag inte direkt fattade vad den gick ut på, men jag tyckte den va bra ändå. :-) Har börjat rensa å fixa lite smått här hemma också. Inte direkt mycket, men bättre än inget kanske..? Tänkte att G för en gång skull kunde få komma hem och se att jag faktiskt har gjort nått... Men jag tänker inte göra för mycket, då kanske han tror att det kommer att bli en vana och då måste jag ju överträffa det nästa vecka. Kan bli jobbigt i längden. Bättre att låta honom tro att jag är totalt värdelös på att göra nått överhuvudtaget här hemma. På det viset kan han ju inte bli besviken, eller??

Ovido - Quiz & Flashcards