Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Hanna - 21 augusti 2007 00:06

Jaha. Å en annan gjorde naturligtvis succé på kalaset genom att helt mystiskt (!?) försvinna mitt när det va som roligast för att vakna av telefonen hemma klockan 02.50. Såg mej runt ett tag innan jag insåg att jag ju var hemma. Klädde på mej och gick tillbaka till gammelgården för att iaf vara med och avsluta festen. Var ju iofs inte sist därifrån, men jag höll ut till efter fyra ändå. (Eftersom jag taktiksovit under kvällen va jag nästan nykter..) Inte särskillt bakis heller till skillnad från vissa andra.. Men det berodde nog också på tuppluren.. G sov hos A & P eftersom jag tog in hemnyckeln när jag vilade och glömde bort att han inte hade nå fickor på sin fartdräkt.(!) Det absolut roligaste med det va att han gick hem halv åtta på morgonen från A & P endast iklädd fartdräkt och hjälm. Hahahahaha.. (Där ser du vad viktigt det är med handväska..) Har lyckats knäppa lite kort också, men födelsedagsbarnen va så fulla så när jag knäppte på dom blev det alldeles suddigt. Fick dock med flera viktiga element;

  • G:s mupp-min under middan.
  • Dragkampen, som alla vann tror jag??
  • Den obligatoriska armbrytningen, som man aldrig slipper ifrån så länge det finns grabbar kvar, eller? ;-)
  • Och L och K:s vackra sång på småtimmarna....

Vill iaf tacka för en kanonkul fest. Jättegod mat och bra underhållning. (Inklusive världens bästa toastmaster...)


Idag har jag ju plågats lite igen hos Pontus, gjorde nästan mer ont idag eftersom jag inte va lika nervös. Fast det gick ju ungefär tusen (lätt överdrift..) gånger så fort idag, så det gör inte så mycket. Kommer kanske bild när det har läkt...

Ovido - Quiz & Flashcards