Alla inlägg den 10 augusti 2007

Av Hanna - 10 augusti 2007 21:05

G har dragit till Vemdalen på countryfestivalen. Han rakade k***n och sa -önska mej lycka till?! Själv ska jag knata upp till L och ha en lugn filmkväll. Tror det blir Mr Beans Holiday. Dagen har gått snabbare än vad jag hade önskat och när jag tittade på klockan nyss trodde jag att den gick fel. (eftersom jag trodde att den va typ halvsex eller nått..) Vaknade ju iofs två... Imorn blir det alltså shopping på hög nivå. Tre brudar, en kombi och ca 80 affärer... Ska åka runt sju, så jag tror jag hoppar utgång ikväll. Nä, nu väntar L så det är väl bäst jag går. Lägger upp en riktigt snygg bild på mej och Ida från Härdalsyran. Titta och njut...


Ps. Visste ni att alla konversationer från msn sparas i datorn?? Coolt. Riktigt rolig läsning.. ;-) Tänk på det nästa gång ni trycker på send... ;-)

Av Hanna - 10 augusti 2007 02:18

..timme kvar att jobba. Sen är jag ledig i två dar. Lite småsugen på att gå ut imorn. Ön kanske?? Fast jag vet ju inte om det blir nå folk där eftersom det är countryfestivalen i Vemdalen i helgen också. Inte helt omöjligt att man hamnar där heller iofs.. Men det lutar åt att det blir shopping på lördag, kanske Borlänge. Och då är det ju rätt nice att vara skapligt fräch så man kan handla utav bara fan. ;-) Inte sitta i nått hörn å bara glo, då har man ju åkt helt i onödan. Dessutom: VEM SKA KÖRA DIT?! (Om man har varit på kalas dagen innan..) Men det vore ju trevligt att gå på ön en sväng också. Om det blir bra med folk där.. Velig? Jag? Knappast!! ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards