Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av Hanna - 23 augusti 2007 17:45

Jag har tydligen lyckats avmagnetisera hälften av alla mina kort i plånkan... Vissa funkar, vissa inte. Visa-kortet funkar INTE!! Inte ICA-kortet heller, men jag är inte lika beroende av det... Krånglade lite sist jag försökte ta ut pengar men jag tänkte att det kanske bara va slut på kontot. Idag funkade det inte heller. Alls. Fick gå in på banken å beställa ett nytt. Tur att det va idag eftersom banken har öppet till fem på torsdagar. Jag brukar ju liksom inte hinna utanför dörrn före tre oftast. (Måste bli bättre på att kliva upp på morgonen när jag är ledig..) Idag va jag faktiskt på gång upp. Blev väckt av telefonen jättetidigt (8.30) och tänkte att äntligen har jag kommit upp i tid. Kröp ner i sängen igen och tänkte att jag kunde läsa lite i boken som är så himla spännande. (och orsaken till att jag är uppe sent på nätterna..) Råkade såklart somna om och vaknade i vanlig tid fram emot lunch. Nu har G precis kommit hem så jag tror jag ska passa på att berätta för honom vad vi har för planer inför helgen.

Ovido - Quiz & Flashcards