Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av Hanna - 5 augusti 2007 19:49

Då har man kommit hem från Rättvik då. Massor av häftiga bilar. Tyvärr är jag ju totalt kass med en kamera i handen, inte nog med att jag glömmer bort att knäppa, dessutom blir de få kort jag knäpper totalt värdelösa... Jag lägger upp de kort som man iaf ser vad det är för motiv på.. De flesta är suddiga eller helt oigenkännliga. (även vissa av (eller alla) jag lägger upp..) Det har varit kanon kul och vädret har varit ok faktiskt. Har tom badat i Siljan.. Inga kort från det dock.. Fredag kväll/natt satt vi i en av rondellerna i Rättvik och tittade på fina bilar. På torsdagskväll åkte vi på drive in bio och såg The Simpsons, om de hade höjt bio-duken EN meter till så kanske alla hade sett texten också... Men det var helt ok ändå tycker jag. Skaplig kö dit... Glömde knäppa kort bakåt, men kön va minst lika lång åt det hållet. G hittade en skitläcker Camaro som dessutom va till salu. Jag tjatade så jag nästan kände mej som ett litet barn som vill ha glass att han skulle köpa den, men "vi ska inte ha en sån NU.." såklart... Provade tom att vinna en liten bil men inte ens det lyckades jag med.. (Osäker på vad det är för märke..) Jag och G sov i bilen, det gick ju bra för 2 år sen. Men då hade vi ingen BASLÅDA som tog upp halva bagageutrymmet.. Jaja, det gick ju den här gången också, men det va väääldigt trångt...

Ovido - Quiz & Flashcards