Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Hanna - 28 augusti 2007 21:44

Jag har städat HELA min lägenhet. (Bara dammsugningen kvar..) Nu börjar hösten komma å det är dags att plocka fram alla ljus och böcker så att man äntligen kan sitta inne å läsa eller göra ingenting utan att ha dåligt samvete. Har rustat cykeln med cykelkorg så nu ska jag börja cykla på jobbet. Känns ju lite onödigt att ta bilen när det är ett tjejkast mellan mej och jobbet. Fast jag tänker inte cykla när snön kommer, jag är tillräckligt dålig på att cykla på sommaren så jag tänker inte ge mej på ett försök på halkan.. Igår började vi med volleybollen igen efter sommaruppehållet. Fan va gött å röra på sej lite. Fast jag har världens ont i ryggen.. Fick massage av A, (eller fick å fick..) så det känns lite bättre men det är långt ifrån bra. Ska nog anlita henne fler gånger inom en snar framtid... Snart drar spinningsäsongen igång igen också så nu börjar det kännas riktigt bra. Måste ligga i hårdträning för snart öppnar badhuset!!! Kom på att man blir smart av att äta fisk igår, så nu har jag ätit det i två dar.. Undra vad jag ska göra imorn?? Vad som helst utom pasta tror jag. Lite less på det efter att ha levt på makaroner och ost hela sommaren.

Ovido - Quiz & Flashcards