Direktlänk till inlägg 16 augusti 2007

Det blir inte alltid som man tänkt sej..

Av Hanna - 16 augusti 2007 00:09

Men idag blev det precis som jag hade hoppats. Ja med undantag från att dom faktiskt kommer att dra in tre tjänster bland oss på natten. Jag har alltså varit på personalmöte idag. Och ÄNTLIGEN har det gått igenom att vi ska jobba lika som på alla andra ställen. Nått som jag då har tjatat om sen jag började jobba natt för drygt två och ett halvt år sen.. Men nog om jobb, jag är ju faktiskt ledig idag. Inte imorn :-(


Har inte gjort många knop idag. Igår va jag hem till J, L och I. Vi tittade på The good shepherd. Rätt bra faktiskt, men väääldigt lång. Ska kanske inte berätta att jag inte direkt fattade vad den gick ut på, men jag tyckte den va bra ändå. :-) Har börjat rensa å fixa lite smått här hemma också. Inte direkt mycket, men bättre än inget kanske..? Tänkte att G för en gång skull kunde få komma hem och se att jag faktiskt har gjort nått... Men jag tänker inte göra för mycket, då kanske han tror att det kommer att bli en vana och då måste jag ju överträffa det nästa vecka. Kan bli jobbigt i längden. Bättre att låta honom tro att jag är totalt värdelös på att göra nått överhuvudtaget här hemma. På det viset kan han ju inte bli besviken, eller??

 
 
Ingen bild

Jennie

16 augusti 2007 00:51

I satt som klistrad filmen igenom antar jag? Kan berätta redan nu att jag kommer lära henne alla rackartyg jag vet och känner till, oavsett vad hennes L och J tycker om det. Skäm inte bort karln, han får väl vara nöjd med det han får, eller? Ha en trevlig stund med John B, det ska jag. kram

 
Ingen bild

Hanna

16 augusti 2007 14:14

Klart hon ska lära sej rackartyg... Hur ska hon annars klara sej här i världen??

 
Ingen bild

Jennie

16 augusti 2007 23:27

Hon kommer lära sig så det räcker och blir över;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 31 december 2008 22:16

Jag har bestämt mig för att byta blogg. Igen. Jag hoppas att ni som läser kommer att fortsätta läsa även nu när jag byter. Min nya blogg heter bixyhanna.blogspot.com Och dit kommer ni om ni klickar HÄR! ...

Av Hanna - 30 december 2008 23:31

Så sa Rickard för ett nån timme sen. Och jag håller med, det börjar "gro igen" lite så här efter julen. Men jag trodde ju inte att han skulle säga så. Det brukar alltid sluta med att nån av oss börjar städa för att sen gå runt och vara småsur på den ...

Av Hanna - 30 december 2008 20:22

Ja, nu är det snart bara en dag kvar på det här året. Jag sitter och funderar på om jag ska göra någon summering av hur året har varit eller inte. Vi får väl se hur jag gör. Det är ju som sagt en dag kvar så jag hinner kanske skriva något imorgon. Vi...

Av Hanna - 29 december 2008 20:30

Titta vad duktig Tyra är på att få vatten i ansiktet!!! Nu blir det nog inga problem att ta oss igenom duscharna på badhuset heller utan panikskrik... ...

Av Hanna - 29 december 2008 18:25

Tyra ligger inte på latsidan när det gäller träning minsann. Idag har hon hunnit med att både ligga på magen och sitta en stund med amningskudden runt sig. Men till slut sjönk hon ner i en mer behaglig ställning och där trivdes hon så hon satt så ett...

Ovido - Quiz & Flashcards