Alla inlägg under december 2007

Av Hanna - 1 december 2007 17:55

Blev lite fest igen då efter en, i stort sett, vit månad... Med det menar jag alltså att jag har haft en vit månad med undantag för nått glas vin till maten. (Linda sa att det va okej...) Igår va det alltså tjejfest och tanken va väl att jag skulle försöka köpa lite julklappar, men ego som man är så handlade jag bara till mej själv. Fick till och med G att gå med på att sponsra en del av betalningen eftersom det ju faktiskt till viss del är hans fel att jag måste handla...


Nu har ju sista månaden på året börjat också och det börjar ju bra med skapligt med snö. Så förhoppningen om en vit jul är stor. Lurar lite på att bjuda hit familjen i jul så mamma slipper allt julstök. Fast det är ju klart, hon måste ju så klart hjälpa mej...

Ovido - Quiz & Flashcards