Alla inlägg den 17 december 2007

Av Hanna - 17 december 2007 15:02

Och jag känner hur mycket jag längtar till julafton. Syrran kommer hem på onsdag och G på torsdag. Jag är ledig jättemycket både över jul och nyår. Känner mej skapligt nöjd med att ha bytt jobb, eftersom jag är ledig alla helger och röda dagar. Jag trivs jättebra och den enda nackdelen med att ha bytt från nattjobb till dagjobb skulle väl vara att jag är så jävla trött på morgonen. Tror inte det har gått en dag utan att jag allvarligt överväger om jag ändå inte ska ta en karensdag när jag vaknar. Det är riktigt kämpigt att ta sej ur sängen för att kunna släpa mej på jobbet och vara något sånär trevlig mot de som ringer. Men det kanske är en vanesak.. Skulle förmodligen vara lättare om jag kunde gå och lägga mej i tid på kvällarna.. Men det är ju precis innan man går och lägger sej som man kommer på en miljon saker som man bara måste göra.

Ovido - Quiz & Flashcards