Alla inlägg den 13 december 2007

Av Hanna - 13 december 2007 21:48

Då är julen invigd på riktigt då. Har käkat julbord idag så nu känner man sej lika uppsvälld som tomten. Äter ju lite mer än man behöver när man går på sånt där. Gött med lite köttbullar å skinka. Som vanligt äter jag mej mätt på första tallriken så den andra sitter jag mest och petar på. Nån efterrätt är inte att tala om. Det blir på sin höjd en slät kopp kaffe. (Med mjölk..) Kallt så det räcker till börjar det bli också. Bara lite snö som saknas så det blir en riktigt vit och mysig jul.


Nästan klar med julklapparna. Tror att det bara är dom två jag bad G fixa som är kvar.. Bäst jag fixar dom också annars är risken stor att nån blir utan paket från oss i jul. Ja just ja, G:s julklapp är inte klar. Ingen aning om vad han ska få än. Har en nödplan, men jag har inte bestämt mej om jag är nöjd med den eller inte.


Nu ska jag fundera på vad jag önskar mej...

Ovido - Quiz & Flashcards