Alla inlägg den 11 december 2007

Av Hanna - 11 december 2007 10:26

Nu är jag snart klar med alla julklappar. Bara några kvar. Men absolut inte dom lättaste. Har ingen aning om vad jag ska köpa till G. Han säger inte att han önskar sej nått och jag kan inte komma på nått som han behöver heller. Kanske ska köpa nått fint till mej och påpeka att det ju är en present till han att jag är nöjd och glad.. Fast jag vet inte vad jag vill ha heller. G frågar hela tiden men jag kan inte komma på nått. Vi va ju till Borlänge i lördags. Lite dåligt med tid måste jag säga. Man hinner ju inte shoppa mycket på 6 timmar, när man ska hinna äta och så. Efter ungefär en timme inne på Kupolen insåg jag att jag inte hunnit handla nått än så jag fick lite smått panik. Men sen kom jag igång ordentligt så det vägde upp den dåliga starten. Mollen var ju också med och precis som alltid så är hon helt underbar att ha med. Iofs följde hon ju med Linda och Jonas när jag och G gick själv, så jag vet ju inte hur hon va då. Men jag tror att det gick bra. Som sagt: hon har det i generna, det där med shopping.

Ovido - Quiz & Flashcards