Alla inlägg den 7 december 2007

Av Hanna - 7 december 2007 21:15

Det är så jävla skönt att gå hem från jobbet på fredagar, för då vet man att det är helg vilket innebär att man kan sova nästan hur länge som helst på lördag morgon. Enda tills man inser att vi faktiskt ska åka och julhandla imorn. Affärerna har (bara) öppet mellan tio och fem, så vi måste alltså åka senast klockan sju... (Ska till Borlänge) Mycket till sovmorgon..!!!


Sitter och kollar på Idol-finalen nu.. Måste säga att jag verkligen har fastnat för Amandas hesa, speciella röst. Men jag tror ändå att Marie vinner. Hennes röst är ju helt enorm. Håller fullständigt med juryn, hon är verkligen en världsstjärna. Hon kanske inte direkt sjunger sånt som jag lyssnar på dagligen. Och jag tror inte att jag kommer stå först i kön för att köpa hennes nya skiva.. Men jag tycker ändå att hon är en jävligt bra sångerska. Det är väl bara att konstatera, VILKEN JÄVLA TUR ATT ANDREAS ÅKTE UT!!! Inte en dag för tidigt. Enligt min åsikt (jag vet, vem är jag att döma? Men ändå..) borde han inte ens gått vidare efter slutaudition! Visst, han har stark och hög röst. Men det är också allt. Ingen inlevelse eller speciell och skön röst. Mer åt det skrikiga hållet. Saknar Daniel i finalen dock...

Ovido - Quiz & Flashcards