Direktlänk till inlägg 12 augusti 2007

Yes!

Av Hanna - 12 augusti 2007 17:49

Det blev ett par skor igår... Trodde att det inte skulle bli några för det såg mörkt ut ett tag, men så sprang vi in på DinSko en sista gång och då stog dom där på hyllan som med ett magiskt sken runt... ;-) G blev inte så nöjd, men jag skyndade mej att säga att L faktiskt hade köpt två par... Dagen startade sådär med frulle på kanske Sveriges sämsta Mc Donalds. När vi hade beställt skulle jag betala med kort, eftersom vi inte tagit ut pengar innan vi åkte.. -Nä, vi kan inte ta kort, det är nått fel på kortapparaten... (Det är ju iofs inte deras fel) L kom på att hon hade pengar i bilen så hon sprang ut och hämtade en femhundring. -Oj, vi har ingen växel.. VA!!!? Dom sprang runt bakom disken och ropade på varandra en stund, sen kom dom tillbaka med växel. Vi fick vänta ett tag på maten och då var inte våra toast klara ändå. -Går det bra att vänta? Öh, ja, vad ska vi annars göra?? Efter ett tag ropar hon bakom disken till oss, -Han tappade den ena toasten på golvet, vill ni ha den andra så länge? Då är frågan: skulle han göra en ny, eller skrapa upp den andra från golvet?? Efter den härliga frukosten drog vi, lite försenade, vidare till Borlänge. Eftersom vi va sena så fick vi skynda oss runt i alla affärer. Men vi hann... Tror vi va in i alla affärer minst två gånger. Fjärde gången vi va in på HM tog vi en annan kassa... Idag har jag ont i hela kroppen, känns som om jag har träningsvärk.. Men vi va iaf vääääldigt effektiva igår.. ;-) Ikväll blir det jobb igen. Fan! Vill inte. Men jag tror inte G är så sugen på att försörja mej heller... ;-)

 
 
Ingen bild

Linda

12 augusti 2007 20:27

Hehe, så effektiv som vi var igår har jag nog inte varit på väldigt länge. Bra gjort, det gör vi om. Snart!

 
Ingen bild

Hanna

12 augusti 2007 23:35

Självklart. Vart åker vi då? :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 31 december 2008 22:16

Jag har bestämt mig för att byta blogg. Igen. Jag hoppas att ni som läser kommer att fortsätta läsa även nu när jag byter. Min nya blogg heter bixyhanna.blogspot.com Och dit kommer ni om ni klickar HÄR! ...

Av Hanna - 30 december 2008 23:31

Så sa Rickard för ett nån timme sen. Och jag håller med, det börjar "gro igen" lite så här efter julen. Men jag trodde ju inte att han skulle säga så. Det brukar alltid sluta med att nån av oss börjar städa för att sen gå runt och vara småsur på den ...

Av Hanna - 30 december 2008 20:22

Ja, nu är det snart bara en dag kvar på det här året. Jag sitter och funderar på om jag ska göra någon summering av hur året har varit eller inte. Vi får väl se hur jag gör. Det är ju som sagt en dag kvar så jag hinner kanske skriva något imorgon. Vi...

Av Hanna - 29 december 2008 20:30

Titta vad duktig Tyra är på att få vatten i ansiktet!!! Nu blir det nog inga problem att ta oss igenom duscharna på badhuset heller utan panikskrik... ...

Av Hanna - 29 december 2008 18:25

Tyra ligger inte på latsidan när det gäller träning minsann. Idag har hon hunnit med att både ligga på magen och sitta en stund med amningskudden runt sig. Men till slut sjönk hon ner i en mer behaglig ställning och där trivdes hon så hon satt så ett...

Ovido - Quiz & Flashcards