Alla inlägg den 26 september 2007

Av Hanna - 26 september 2007 00:31

Jag MÅSTE sluta handla. Vad är det som får mej att tro att jag kan göra av med mer pengar än vad som finns på kontot? Det är så jävla lätt att beställa saker på internet, då behöver man ju inte betala på en gång... Men nu är det betalt. Då slog det mej precis att jag ju har beställt fler saker som kommer vilken dag som helst! Fan! Tur att lönen kommer på torsdag. Men nu är det bra. Har rensat lite i postberget (som av nån kånstig anledning växer på köksbordet...) och hittade en massa höst-kataloger. HM, Ellos, IKEA mm. Jag känner mej riktigt stolt faktiskt, för jag slängde allihop. Nästan... Jag behöll IKEA-katalogen.. Då kan jag ju beställa saker med G eftersom han bor brevid IKEA i Oslo.. (Och då slipper jag ju betala.) Vi behöver nya dukar, ljuslyktor, ny soffa... Bäst jag skriver en lista så han inte glömmer nått..

Ovido - Quiz & Flashcards