Alla inlägg den 16 september 2007

Av Hanna - 16 september 2007 16:44

Ju mer som händer ju mindre vet jag vad jag ska skriva här verkar det som... I torsdags va jag iaf på folkan på humorkväll med stå upp och underhållning. Det var helt klart värt varenda krona. Hoppas det inte dröjer länge till nästa gång. Igår va jag till stan å shoppa med L och Mollen. J va på golftävling. Hmm, en heldag i affärer med en unge på ett och ett halft tänker ni säkert nu... Men som sagt, hon har det i generna... Hon va ungefär till lika mycket besvär som en extra shoppingkasse. Helt underbar. (jag köpte föresten inga skor!!!!) Idag har jag fått veta att biljäveln har pajjat. Kostar bara 14 000 att laga. Nån som vill ha en gul bil??? Helvete. Den andra bilen är utlånad, men det är lugnt, jag har ju moppen... Det SNÖADE ju bara idag!!!! FAN. Tror jag går och lägger mej och kliver upp till våren... Det är ju tur att man har ett jobb som man trivs med ändå.. Eller vänta, det gör jag ju inte!!

Ovido - Quiz & Flashcards