Alla inlägg den 24 september 2007

Av Hanna - 24 september 2007 05:50

Glömde berätta att jag nästan vann i chicago i lördags... Eftersom det va Erson och G som vann en varsin gång och inte jag å Annica så tar jag för givet att det va blask i given, eller?


Har ett litet träningsbekymmer till ikväll också.. Spinning kl 19-20, volleboll 20-22, jobba 21...       När fan ska jag hinna duscha???!! Lika bra att göra det innan då kanske...? ;-)




En timme kvar tills jag får hem å sova...

Av Hanna - 24 september 2007 02:04

Det tar sej. Längtar med spänning inför morrondagen. Jag har bestämt mej nu, jag tänker inte ens låtsas bli förvånad när nått pucko säger nått idiotiskt på jobbet längre. Jag orkar inte. Nu har jag nått botten. Härifrån kan det bara bli bättre. Det finns inga andra alternativ. Känner mej helt lugn och bekymmersfri. Det känns så skönt nu när jag vet att det bara kan vända. Det kan inte bli sämre.


Helgen har varit helt underbar. Jag har sovit bra och träffat mina vänner och bara njutit. Fredagen va kanon. Tack Linda. (Alla andra också såklart..) Trevlig middag med barnvagnsmaffian. Snällt att jag också fick va med fast jag inte har nån barnvagn... Lördag blev det bortamatch.. I hockey alltså... Sveg vann. Söndagen sov jag bort eftersom jag jobbar nu.


Nu ser jag ljuset... Det finns ett slut på tunneln...

Ovido - Quiz & Flashcards