Alla inlägg den 17 september 2007

Av Hanna - 17 september 2007 22:49

Himla bra låt måste jag säga... (Boston med Augustana.) Känner att jag behöver lite ny musik i skivhyllan, men jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Tips? Någon? Vet inte riktigt vad jag ska leta efter. Brukar ofta leta efter musik som speglar hur jag mår, men vad letar man efter när man känner för att byta jobb? Eller när man saknar något så mycket att det gör ont, men man inte har en aning om vad det är som fattas? Går runt med en ständig längtan efter något, så där så det riktigt pirrar i kroppen och jag bara längtar efter att det ska ske. Men jag har ingen aning om vad det är!!! Det är skitjobbigt. Känns ungefär som att jag aldrig blir nöjd, utan hela tiden vill ha något mer... Jag vill renovera köket också. Byta tapet och måla luckorna. Fast jag har svårt att tänka mej att det är därför jag känner som jag gör. Men det är klart, det skadar ju inte att prova, eller? ;-) Måste bara övertala G om att vi visst måste ha den där dyra tapeten som jag har hittat... Vet inte om den är dyr egentligen, han bara antar det eftersom det är jag som har hittat den.. Men det spelar ingen roll tycker jag eftersom den är så himla fin. Sen behövs det ju inte överdrivet många rullar till vårat lilla kök..

Ovido - Quiz & Flashcards