Alla inlägg den 30 september 2008

Av Hanna - 30 september 2008 18:11

Nu har jag och Tyra klarat två nätter helt själva utan Rickard. Enorm separationsångest på söndag eftermiddag när han åkte. Jag trodde att det skulle bli tufft på nätterna, men Tyra har verkligen varit en ängel och sovit i stort sett hela nätterna. Natten till måndag var hon vaken lite av och till mellan fyra och sex, men inatt som var sov hon från strax efter ett tills jag väckte henne kvart över åtta i morse. Sen har hon fortsatt sova hela dagen så jag bävar lite inför natten. (Tror fortfarande att det kommer ett bakslag snart) Vi har varit på BVC och vägt Tyra idag och allt ser bra ut. Hon ökar i vikt precis som hon ska. Efter det tog vi en liten prommis på byn för att senare bli bjuden på middag hos Annica och Lars. Igår käkade jag hos Linda. Tusen tack. (Det är ju ingen konst att klara sig själv när man blir så bortskämd..)


Ovido - Quiz & Flashcards