Alla inlägg den 9 september 2008

Av Hanna - 9 september 2008 18:45

Den här dagen, för 13 år sen, blev jag och Rickard tillsammans. Igen. Vi var ju tillsammans en sväng på våren innan också och trodde kanske att det eventuellt skulle dyka upp nått bättre, men icke. Så vi bestämde oss för att prova igen och det verkar ju ha fungerat bra... Vi förlovade oss ju på det här datumet också. För 7 år sen, så det var rätt coolt när barnmorskan skulle räkna ut när våran bebis ska komma och hon säger den 9:e september. Nu blev det inte så utan vi blev ju framflyttade några veckor och det känns inte som om h*n är på väg ut än. Jag hoppas att även nästa ring hamnar på fingret den 9/9, men jag antar att det är att hoppas på för mycket eftersom Rickard säger att han aldrig ska gifta sig... Men trägen vinner och hoppet är ju det sista som lämnar en...


Så till Rickard säger jag: Puss på våran dag!! Hade varit mysigt att ha dig hemma...



 

(Inte så fint kort, men det va det enda jag kunde hitta på oss båda som inte är flera år gammalt...)




(Lägger även in en länk till vår låt som det lyssnades på en del när jag va i Vänersborg. Iaf. hos mej...)

http://www.youtube.com/watch?v=rowttAhV7m0
Ovido - Quiz & Flashcards