Alla inlägg den 14 september 2008

Av Hanna - 14 september 2008 21:44

Ikväll har jag varit på bio. Jag har väntat på den här filmen sedan serien slutade 2004. Då visste jag ju inte att det skulle komma en film utan har efter det såklart plöjt igenom alla avsnitt igen ett antal gånger. Både via de repriser som gått på tv samt genom att sträck-kolla efter att ha fått boxen av min älskling. Nu har jag alltså även sett filmen och jag kan väl säga att jag är INTE besviken. Jag kommer garanterat att se den fler gånger. Ett kärt återseende och med tanke på mitt tillstånd även en väldigt känslomässig bergochdalbana. (Tur att jag såg den på bio, annars har jag förmodligen gråtit mer. Nu lyckades jag faktiskt hålla tillbaka rätt bra.)



En vecka kvar till do-date... Det börjar bli spännande nu.

Ovido - Quiz & Flashcards