Alla inlägg den 4 september 2008

Av Hanna - 4 september 2008 15:30

Jag kan inte rå för det. Nu är det inte reklamen i sig jag tycker är dålig utan hela idén att trycka ner någon annan för att hävda sig själv. (Fast reklamen är rätt dålig om jag tänker efter..) Lite som att snacka skit liksom. Den reklam jag retar mej på just nu är den för ComHem. Där dockan hånar någon som betalat lika mycket till Telia för enbart telefon när man för det priset kan få både telefon och internet från ComHem. Är enda chansen för dem att få något sålt att visa hur mycket sämre någon annan är? Samma sak för nått år sedan när Ipren talade om att de hade samma egenskaper som Alvedon, men hade begåvats med ett lägre pris... (Nu är det ju inte riktigt samma saker i Ipren och Alvedon, eftersom Alvedon kan ätas under en graviditet tex. men Ipren ska man helst undvika..) När jag tänker vidare brukar det vara samma sak när det är dax för val. Då försöker partierna vinna röster genom att smutskasta varandra. Man vinner ett val efter hur mycket skit man kan få fram om de andra partierna och inte efter hur man själv arbetar.


Jag arberar däremot inte så länge till... Sista dagen imorgon.





(17 dagar kvar till förlossning.)

Ovido - Quiz & Flashcards