Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Hanna - 27 februari 2008 10:58

Andra dagen jag är hemma idag. Imorn går jag på jobbet oavsett hur jag mår tror jag. Klarar inte av att sitta hemma. Finns INGENTING att göra!!! Eller, ja... städa kan man ju alltid... men jag är faktiskt sjuk!! Jätteont i halsen och huvudvärk. Tror jag har lite feber också eftersom jag känner mej lite yr. Uppdatera bloggen är inte min allra starkaste sida för tillfället. Jag har helt enkelt idétorka. Kommer inte på nått att skriva om. Händer inte så jättemycket just nu. Längtar mest till utlandsresan i slutet av april.


Ja, just ja.. Jag har ju sagt upp mej från hemtjänsten. Känns som nått av det bästa jag gjort på länge. Nu ska jag bara byta fack.. DET är inte det enklaste. Har hållt på i två månader...  Måste säga att kommunal inte är jättesnabba på att skicka de papper jag behöver för att gå ur. Jag tänker INTE betala avgift i två fack. Det är tillräckligt dyrt med ett.

Ovido - Quiz & Flashcards