Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Hanna - 12 februari 2008 15:05

Eftersom min stackars dator helt har gett upp hoppet (och förmodligen ALDRIG kommer att starta igen) så blir den här bloggen lidande. Även om jag hinner uppdatera när jag sitter på jobbet blir det lixom inte av. Tror jag måste ringa datorfixaren nån kväll och höra hur det går med den. Har märkt att allt blir lidande av att inte ha tillgång till internet hemma. Måste åka hem till nån för att betala räkningar och allt annat viktigt som man annars gör på kvällarna, som att kolla tv-tablån tex, byts helt enkelt ut mot att inte göra något alls. Skulle kunna ta tillfället i akt och städa eller gå ut och gå, men nu börjar ju alla serier på tv igen efter mer eller mindre långa uppehåll. Känner mej rätt så deppig över att jag inte hann ta backup på allt i datorn innan den krachade också, hade väl hunnit med hälften tror jag.. Jaja, man lär så länge man lever.

Ovido - Quiz & Flashcards