Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Hanna - 6 februari 2008 11:51

Min fisk har dött. Bara den ena. Den stackarn som är kvar måste ju vara jätteledsen. Helt plödsligt är hans kompis borta. Det konstiga va att den som dog är den som har verkat piggast. Den som är kvar (med brustet hjärta) är den som mestadels har simmat upp och ner på slutet. Min cirkusfisk. Nu funderar jag på en ny kompis åt den stackarn. Tror jag vill ha en kampfisk. Undrar om dom går ihop med en slöjstjärt..? Det tråkiga i allt det här är att jag inte har en aning om vilken av fiskarna som dog. Dom har ju liksom vuxit om sej och ser inte ut som dom gjorde från början. Dessutom va det den lilla som dog. Men en kampfisk tror jag det blir. Om det finns här och om de går ihop med den jag har. Jag tycker att de ser så himla coola ut.


Ps. Fortfarande ingen dator hemma... Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards