Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Hanna - 1 februari 2008 15:34

Bara 11 kvar då... Nästa bör väl inte bli svårare än denna, men slutet på April och början på Maj blir lite svårare, eftersom vi åker till Tunisien då. Jag, Jennie, Linda och Molly. Nu blir ju inte det nån regelrätt suparesa som vi ska på, men det skulle nog inte vara så dumt med en och annan paraplydrink på stranden. Fest det är klart, om man inte räknas som otrogen när det är ett annat riktnummer, då borde man kunna ta en drink utomlands även om man har ett vitt år..? Roligt ska vi ha iallafall. Och hotellet är bokat så nu är det bara att vänta. Ska skaffa pass på tisdag tänkte jag. Tur att dom bara räcker fem år nu för tiden. Håller på att bli vansinnig på fotot på mitt körkort. Ser ut som en jävla mupp. Men så togs det ju för tio år sen också... Vilket alltså för er som undrar betyder att jag tog körkort när jag va 13 år...

Ovido - Quiz & Flashcards