Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Hanna - 7 februari 2008 14:49

Skulle kolla på Lost igår. Börjar med att bli lite småirriterad över att TV4 ALDRIG kan hålla tiden utan börjar visa programmet 1 minut över nio. Sen visas programmet i 8 minuter för att sedan övergå till reklam. I 7 MINUTER. Sen följer hela 21 minuters spänning innan ytterligare 7 minuters reklampaus kommer. Jag vet att dom måste ha reklam ofta för att det ska fungera med dom program dom vill visa och efter hur mycket det kostar, men INGEN annan kanal har lika långa reklampausar. (Vad jag har märkt.) Och det är ju konstigt att alla andra kanaler lyckas med att starta programmen på den tid som utlovas men inte fyran. Jag vet att jag är petig och att det bara handlar om minuter, men det är sånna saker som jag kan störa mej på. Hur mycket som helst.


Ikväll kommer G hem. Då ska vi.......... städa!

Ovido - Quiz & Flashcards