Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Hanna - 30 januari 2008 09:35

Den beter sej jättekonstigt. Har gjort ända sen jag råkade klicka på länken som min kompis skickade till mej. Fast det visade sej ju sen att hon inte alls hade skickat nått... Nån annan gjorde det. Så nu har jag virus i datorn. G är jättestolt över mej och har påpekat (precis som pappa brukar göra..) att jag kanske har lärt mej nått nu då?! Ja det har jag! Måste ha bättre virusskydd... Iallafall har vi fått hjälp att ta bort en massa skit och installera om en massa saker, men så fort man lägger till jävla antivirus så blir datorn helt knäpp. Tror vi måste fixa nått annat skydd. G sa att jag kunde använda datorn ändå i veckan bara jag låter bli att ladda hem nått och så. Tror det är säkrast om jag inte har datorn alls förens den är klar...

Ovido - Quiz & Flashcards