Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Hanna - 18 januari 2008 16:16

Det märks att jag sover dåligt på nätterna. Fattar inte vad det beror på, men jag vaknar flera gånger per natt och har svårt att somna om. Jennie hade en idé om vad det kunde bero på och det låter inte alls som en omöjlig förklaring: JAG HAR SLUTAT SNUSA!!! Inte en gnutta nikotin sen fredan efter nyår.. Men som sagt, eftersom jag är vaken på nätterna borde jag sova på dagarna. Uppenbarligen. Stog och höll på somna vid kaffeautomaten idag vid eftermiddagsfikat. Stog lutad mot apparaten och höll koppen på rätt ställe, trodde jag. Kaffe fick jag ju, men mjölken råkade hamna brevid koppen. Kanske inte gjorde så mycket egentligen att jag fick bara kaffe... Känns som jag kanske behöver det.


Idag när jag kommer hem SKA julgranshelvetet ut. Nu är jag trött på det här. Fumlar fortfarande i mörker hemma så nu ska ljusstakarna bort och dom vanliga lamprna ska tillbaka till fönstren. Så det så...

Ovido - Quiz & Flashcards