Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Hanna - 15 januari 2008 09:07

Helgen har varit lugn. Minns inte ens vad jag gjorde i fredags. G köpte skoter i alla fall... För man måste ha en ny varje år... En sak ser jag som väldigt possitiv men den nya skotern, jag fick följa och åka! Tror inte jag hann med det med den förra. Den kunde man bara åka en på. Det kan man bara på den här också egentligen, men det gick faktiskt att åka två. Om man sitter väldigt nära... Har svårt att tänka mej att G frågade om jag ville följa bara för att va snäll, tror mer på att det berodde på dåligt samvete efter att han kommit hem askalas efter skotertävlingen i lördags. Inte för att han inte får gå ut och komma hem jättefull, utan för att han lovat att vi skulle hjälpas åt med att ta bort alla julsakerna i år. Och detta skulle alltså ske i helgen... Det gjorde det inte! Så nu går jag runt i mörker hemma så inte tantgrannarna ska se att jag fortfarande har ljusstakarna kvar i fönstren.

Ovido - Quiz & Flashcards