Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Hanna - 25 januari 2008 14:13

Äntligen. Efter en jobbig vecka, sjuk tre dagar, så är det snart dax för helg. Ska bara jobba några timmar till. Sen ska jag gå hem och inta ryggläge i soffan. Mår fortfarande inte bra, men långt ifrån lika illa som det va i början på veckan. Tråkigt att missa volleybollen, men förhoppningsvis kan jag vara med på måndag. Ingen spinning har det blivit heller. Inte ens en enda liten promenad. Måste skärpa mej. Men eftersom jag inte känner mej helt hundra är det inte så motiverande att motionera. Kanske ska knata upp till Linda efter jobbet och titta på när hon målar. (Bara för att målarfärg känns så bra att stå och andas i när man mår illa...) Nu är iallafall G hemma och kan ta hand om mej och passa upp på mej. Han va ju inte hemma när jag behövde han, så jag får väl ojja mej lite extra kanske så han tycker synd om mej...

Ovido - Quiz & Flashcards