Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Hanna - 5 januari 2008 22:50

Flera på jobbet frågade igår vad jag skulle hitta på i helgen. -Jag ska åka skoter med min kille! svarade jag stolt som en tupp. Nu blev det ju inte riktigt som jag hade tänkt... Igår innan vi gick och la oss frågade jag G vart vi skulle åka, då svarar han: Jag ska åka med grabbarna, du får inte följa! -Man kan inte åka två på min skoter!


Men KÖP en skoter till mej då så jag också får åka lite... Jag tycker faktiskt också att det är kul att åka skoter och grilla korv och umgås med grabbarna... Men nej då. Istället har jag spenderat det mesta av dagen i soffan. Min soffa, Lindas soffa, Ankis soffa... Busat lite med Mollen och haft päronen här på besök. Får se vad morrondagen har för spännande att erbjuda..

Ovido - Quiz & Flashcards