Alla inlägg den 31 juli 2007

Av Hanna - 31 juli 2007 18:46

Har vi varit till. Vi åkte på tisdag morgon ungefär på en gång jag slutat jobba. Var ganska trött... Somnade strax innan Östersund och vaknade när vi hade typ 15 mil kvar. (Det är 70 mil till G:s pappa...) G sa att det va en skön resa, förstår inte alls vad han menar?! Vi stannade där i 5 dagar. (Fyra för mej eftersom jag sov hela torsdagen...) En dag va vi in till Mo i Rana för att shoppa. Jag köpte skavsårsplåster... Skoaffärerna hade vi väldigt brottom igenom... Eftersom jag av nån anledning, (rusbrus?) blev så himla trött på våran lilla semestertripp så vilade vi en hel del. Promenerade runt, hälsade på folk och tittade på fina saker. (Det är så jävla fin utsikt där)


G:s kusiner kom i söndags och sov hos oss i två nätter, så dom har precis åkt. Dom hade med sej sina barn. (samanlagt 4..) Blev väldigt tyst när dom åkte... Känns att jag inte är van att ha så många barn runt mej samtidigt. Fast det har varit väldigt kul. Ljudnivån har legat lite precis  över vad som rekommenderas...


Nu ska jag nog vila mej lite innan L kommer och vi ska ut och gå lite. Känns som jag ätit konstant i en vecka, (Med undantag för i torsdags, då jag gjorde precis tvärt om...) så det blir skönt å röra lite på sej.

Ovido - Quiz & Flashcards