Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Hanna - 3 juli 2007 23:55

Nu får dom fan bestämma sej. Först ska man krångla för att få upp tältet, sen ska det ner igen... Jag föreslog att dom skulle ha det kvar uppe å skriva "öltält" på en skyllt. Men jag blev nedröstad. Jag lyckades iaf få dom till att märka pinnjävlarna, så nästa gång det ska upp så borde det va lättare. OJ tyckte att vi skulle knäppa kort på nedmonteringen och lägga bilderna med tältet. Men det tyckte inte jag å M, så vi gjorde inte så. Imorn blir en lååång dag, ska ut och åka med farmor. (hon fyller år) Och eftersom jag värnar om mitt arv så är jag en snäll flicka och följer med... (Ifall märkningen kommer bort på tältpinnarna så dokumenterade jag lite ändå...)

Av Hanna - 3 juli 2007 16:44

Jag har ont i benen... Vaknade idag med världens träningsvärk i låren. Men jag tränade ju ingenting igår... Då slog det mej, jag har inte tränat alls på VÄLDIGT länge. Och igår gick jag och hämtade min cykel som jag glömt på en fest för en massa veckor sen. Hur fan kan man få träningsvärk av att cykla 500-600 meter?? Jaja, hur tragiskt det än är, ont har jag då iaf.. Nu tror jag att jag ska ta moppen och åka runt i gårdarna å dricka kaffe...

Av Hanna - 3 juli 2007 02:13

..kommer det att bli innan jag somnar inatt igen. Nu måste Mollen komma hem så jag kommer upp på morgon. Annars sover jag hur länge som helst och då är jag superpigg den här tiden på dygnet. Det är nått fel på mej!! I vanliga fall när jag är ledig brukar alltså Mollen ringa å väcka mej så att vi kan hitta på nått på dagarna, (Ja, Mollens morsa också såklart..) men nu är dom på fjället och letar renar... plus att alla andra jag brukar terrorisera på dagarna jobbar. Så nu finns det ju egentligen ingen anledning att kliva upp tidigt på morgonen...? Förutom att man KÄNNER sej så jävla duktig när man är uppe med tuppen bara för att göra ingenting. Sen finns det ju så in i helvete mycket bra att titta på på tv-n nattetid... Bara en massa skit. Tack älskling för Sex and the city- boxen. Den har räddat mej många nätter.. Men nu är den snart slut. VAD SKA JAG GÖRA DÅ????? Börja om kanske..?

Ovido - Quiz & Flashcards